Oldaltérkép
Főmenü
- Főoldal
- Kenőanyagok
- Motorolajok
- Tudta-e, hogy… (3. rész)
- Tudta-e, hogy … (2. rész)
- Tudta-e, hogy… (1. rész)
- Új viszkozitási osztály: SAE 16
- Common rail, DPF, gázüzem - a korszerű technológiák olajra gyakorolt hatásai
- Hogyan válasszunk motorolajat öreg autóhoz?
- Személy- és haszongépjármű motorolajok összehasonlítása
- Olajnyomás problémák: okok és következmények
- TOP 10 kérdés az olajokkal kapcsolatban - 2. rész
- TOP 10 kérdés az olajokkal kapcsolatban - 1. rész
- Szennyeződések a motorolajban
- Miért kell olajat cserélni?
- A kétütemű motorok kenése
- Négyütemű motorkerékpárok olajai
- Benzin és dízel: hasonlóságok és különbségek a kenés szempontjából
- Olajfogyasztás: tények és tévhitek, 2. rész
- Olajfogyasztás: tények és tévhitek, 1. rész
- A dízel részecskeszűrő hatása az olajválasztásra
- A megfelelő viszkozitás megválsztása
- A motorolajok és az üzemanyag-takarékosság
- A motorolajok jellemző tulajdonságai
- Meghosszabbítható-e az olajcsere-periódus?
- Ásványi, félszintetikus vagy szintetikus motorolajat használjunk?
- Hajtóműolajok
- Kenőzsírok
- Motorolajok
- Szabványok
- Motorolaj szabványok
- Új viszkozitási osztályok. SAE 12 és SAE 8.
- 2016 motorolaj előírások újdonságai
- ACEA motorolaj szabványok
- VW motorolaj szabványok
- Ford motorolaj szabványok
- BMW motorolaj szabványok
- Fiat motorolaj szabványok
- Az ILSAC motorolaj szabványok
- A GM Dexos 2 specifikáció
- Új Ford motorolaj szabvány: WSS-M2C913-D
- Az ACEA 2012 szabványsorozat újdonságai
- A JASO MA és JASO MB szabványokról
- Új szabványok: API SN és ILSAC GF-5
- Mercedes személyautós motorolaj szabványok
- PSA motorolaj szabványok
- GM motorolaj szabványok
- API motorolaj szabványok
- Hajtóműolaj szabványok
- Kenőzsír szabványok
- Motorolaj szabványok
- Fogalomtár
- Mit jelent a viszkozitás?
- A kartergáz és kapcsolata a motorolajjal
- Hűtőfolyadékról röviden
- Mit árul el a kipufogógáz színe?
- Nyírásstabilitás és HTHS viszkozitás
- Miből van az olaj? 2. rész: az olajadalékokról
- Miből van az olaj? 1. rész: az alapolajokról
- Viszkozitási osztályok, egy és többfokozatú olajok
- Kenőanyag alapfogalmak
- Olajpiac
- Linkek
Kenőanyagok
- Motorolajok
- Tudta-e, hogy… (3. rész)
- Tudta-e, hogy … (2. rész)
- Tudta-e, hogy… (1. rész)
- Új viszkozitási osztály: SAE 16
- Common rail, DPF, gázüzem - a korszerű technológiák olajra gyakorolt hatásai
- Hogyan válasszunk motorolajat öreg autóhoz?
- Személy- és haszongépjármű motorolajok összehasonlítása
- Olajnyomás problémák: okok és következmények
- TOP 10 kérdés az olajokkal kapcsolatban - 2. rész
- TOP 10 kérdés az olajokkal kapcsolatban - 1. rész
- Szennyeződések a motorolajban
- Miért kell olajat cserélni?
- A kétütemű motorok kenése
- Négyütemű motorkerékpárok olajai
- Benzin és dízel: hasonlóságok és különbségek a kenés szempontjából
- Olajfogyasztás: tények és tévhitek, 2. rész
- Olajfogyasztás: tények és tévhitek, 1. rész
- A dízel részecskeszűrő hatása az olajválasztásra
- A megfelelő viszkozitás megválsztása
- A motorolajok és az üzemanyag-takarékosság
- A motorolajok jellemző tulajdonságai
- Meghosszabbítható-e az olajcsere-periódus?
- Ásványi, félszintetikus vagy szintetikus motorolajat használjunk?
- Hajtóműolajok
- Kenőzsírok
- Fékfolyadékok
- Fagyállók
Egyéb
A weboldalon fellelhető információk tájékoztató jellegűek és felelősségvállalás nélkül adjuk. Eltérés esetén a gépjármű és a kenőanyag gyártójának álláspontja az irányadó.