|
2017. január 30. hétfő, 00:00 |
A Ford egyike azon autógyártóknak, amelyek saját kenőanyag szabványaiknak megfelelő olajat írnak elő autóikhoz. Bár az utakon ténylegesen futó Fordok nagy többségéhez egy Ford WSS-M2C913-C minőségű olaj a legjobb választás, érdemes megismerni a többi Ford szabványt is.
Ford WSS-M2C913-D
Ennek a 2012-ben bevezetett szabványnak megfelelő olajok ajánlottak minden dízel üzemű Ford motorjához, kivéve a 2009 előtt gyártott Ford Ka TDCi és a 2000 és 2006 között gyártott Ford Galaxy 1.9 TDi motorjaihoz. Kifejezetten ajánlottak azokhoz a dízel motorokhoz, ahol eddig M2C913-B vagy M2C913-C minőségű olaj volt az előírás. A 2012-től gyártott 2.2 Duratorq motorral gyártott Ford Transit gépkocsikhoz kötelezően előírt szabvány. A szabványnak megfelelő olajok teljesítik a hosszú csereperiódusra vonatkozó követelményeket, valamint használhatók biodízellel vagy magas kéntartalmú üzemanyaggal működtetett motorokhoz is.
Ford WSS-M2C913-C
A Ford M2C913-B szabvány 2008-ban bevezetett utóda. Ajánlott mindazon Ford gépkocsikhoz, ahol ez vagy a Ford M2C913-B szabványnak megfelelő olaj az előírás. A szabványnak megfelelő olajok teljesíti az ILSAC GF-4 követelményeit is. Teljesen visszafelé kompatibilis a Ford M2C913-B szabvánnyal. Nagyobb üzemanyag-takarékosságot és jobb biodízel kompatibilitást biztosít.
|
Bővebben...
|
2014. szeptember 26. péntek, 13:14 |
BMW Longlife-98 (BMW LL-98)
A BMW által jóváhagyott, különleges, hosszú csereperiódusú motorolaj. Szintén megfelel az ACEA A3/B3, API SJ/CD, EC 5W40 előírásoknak. Elsősorban a 2002 modellévnél korábban gyártott BMW-khez ajánlott.
|
Bővebben...
|
|
2014. augusztus 31. vasárnap, 20:47 |
Fiat 9.55535-G1
Hosszú csereperiódusú, üzemanyag-takarékos motorolaj benzinmotorokhoz.
Fiat 9.55535-G2
Standard jellemzőkkel rendelkező motorolaj, benzin üzemű motorokhoz.
|
Bővebben...
|
2014. április 29. kedd, 09:19 |
Az ILSAC-ot (International Lubricants Standardization and Approval Committee) 1992-ben alapította az AAMA (American Automobile Manufacturers' Association) és a JAMA (Japan Automobile Manufacturers' Association) a kenőanyag szabványok szükségleteinek, paramétereinek, licencelési és adminisztrációs szabályainak meghatározása céljából. Együtt az API-val, a SAE-vel és az ASTM-mel létrehozták az EOLCS-t (Engine Oil Licensing and Certification System). Az ILSAC szabványoknak megfelelő olajok általában megfelelnek az API szabványoknak is, beleértve az energiatakarékos (EC) változatokat is.
ILSAC GF-1
Az ILSAC GF-1 olajok teljesítik az API SH és az Energy Conserving II (EC-II) szabványok követelményeit. 1990-ben vezették be, 1992-ben fejlesztették tovább és alapkövetelménynek számít az amerikai és a japán autók olajaival szemben.
|
Bővebben...
|
|
|
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 Következő > Utolsó >>
|
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL |